Somewhere in Time - Undeva, cândva - Filme online subtitrate

Filme Online Subtitrate
Anul: 1980
Genul: Dragoste / Drama / Fantastic
Anul 1972. Undeva într-o metropolă americană. Aflat la primul său mare succes, un tânăr dramaturg pe nume Richard Collier (Christopher Reeve) este abordat de o ciudată femeie în vârstă. Întoarce-te la mine este tot ce îi spune după ce se pierde în mulţime nu înainte de a-i dărui un ceas cu medalion care conţine fotografia unei femei devastator de frumoase.
Opt ani mai târziu, în holul unui luxos hotel de pe o insulă exotică descoperă aceeaşi fotografie. Intrigat, Richard începe să facă săpături şi descoperă că este vorba despre poza unei actriţe care a avut o apariţie la hotel în anul 1912.

Prima parte

Partea a doua

6 comentarii:

  1. Este un film care nu te lasa sa dormi nopti la rand! Mi-a placut foarte mult! M-as putea uita de mii de ori cred, si tot mi-ar face placere. Este o dragoste frumoasa si pura, care in realitate nu exista din pacate.... Ci doar in filme! Totusi te duce cu gandul la momentele placute din viata noastra, a tuturor, si ne invata sa pretuim fiecare moment, pentru ca nu putem sti pana cand tine........ Nu gasesc cuvinte , cu care sa pot defini acest film! Actorii, peisajele, costumele, muzica, toate te ating la suflet!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. DACA AS; PUTEA SA RETRAIESC O ANUMITA ORA DIN TRECUTUL MEU,AS RENUNTA LA TOATA SPERANTA MEA DE VIATA PE CARE O MAI AM DE TRAIT;

    RăspundețiȘtergere
  3. ESTE CEL MAI EMOTIONANT FILM PE CARE L-AM VAZUT IN VIATA MEA.CUNOSC FIECARE AN AL CINEMATOGRAFIEI,SI VA SPUN CA ESTE UN FILM CARE MERITA NOTA INFINIT. TE RASCOLESTE SI TE FACE SA SIMNTI O TULBURATOARE POVESTE DE IUBIRE. M-AI EXISTA UN FILM CE A PASTRAT PARTIAL IDEEA "LAKE HOUSE" CU KEANU REVES. DAR NU SE COMPARA. VIZIONAND ACEST FILM INTRI IN ABSOLUT. AM VAZUT ACEST FILM DE CATEVA ORI, DE FIECARE DATA AM PLANS CU SUSPINE. FILMUL MERITA SI OSCAR, ACTORII SUNT EXTRAORDINARI DE FRUMOSI SI EXPRESIVI. VA MULTUMESC MULT,MA-TI FACUT FERICITA, CALITATEA FILMULUI ESTE FOARTE BUNA, TRADUCEREA DE ASEMENI. VA IUBESC

    RăspundețiȘtergere
  4. Jane Seymor este o actrita de o frumusete rapiroare ,o gratie si delicatete pe care le gasesti doar in picturi celebre. Excelent film.

    RăspundețiȘtergere
  5. un film de care nu te mai saturi nota 10 plus

    RăspundețiȘtergere